The God Slayer donosi haos!

Pathea Games, studio poznat po opuštenim life-sim igrama poput My Time at Portia i My Time at Sandrock, priprema drastičan zaokret sa akcionim RPG naslovom The God Slayer. Smešten u fantazijski kineski grad koji kombinuje estetiku dinastije Ming sa steampunk tehnologijom, ovaj projekat stavlja igrača u ulogu mladog Elemancera po imenu Cheng, jednog od retkih preživelih ratnika koji vladaju sa pet Wuxing elemenata. Nakon što su božanska bića poznata kao Celestials gotovo istrebila njegov klan, Cheng kreće putem osvete, koristeći vatru, vodu, zemlju, metal i drvo kako bi se suprotstavio nebeskim tiranima.
Prema prikazanom materijalu, The God Slayer naglašava brzu i bombastičnu borbu u otvorenom svetu. Igrač kroz grad skače po krovovima uz pomoć vatrenih skokova i kombinujući elementarne napade, efektne i razorne kombinacije. Manipulacija okruženjem takođe igra važnu ulogu, metalni krovovi mogu se pretvoriti u oružje, vodeni tornjevi ruše čitave grupe neprijatelja, dok elementarna "rock-paper-scissors" logika podstiče kreativne pristupe borbi. Efekti su često spektakularni i humoristični, poput zarobljavanja protivnika u vrtlog, zamrzavanja i potom drobljenja ogromnom kamenom pločom, dok Cheng surfuje na njoj.
Ipak, Pathea Games naglašava da igra neće biti samo niz efektnog razbijanja neprijatelja. Iza kulisa krije se otvorenost inspirisana immersive sim filozofijom, od stealth pristupa i sabotaže do podmićivanja NPC likova ili korišćenja haosa u okruženju kao taktičke prednosti. Opcije poput podmetanja požara da se skrene pažnja stražara ili trovanja šefa pre borbe sugerišu da igra možda nudi dublju reaktivnost nego što se na prvi pogled čini. Koliko će ove slobode zaista biti prisutne u finalnoj verziji tek treba da se vidi, ali prema viđenom, The God Slayer pokazuje potencijal da spoji spektakl i pamet u jednu ubedljivu celinu.











.png)
