WUCHANG: Fallen Feathers
Developer :
Leenzee
Izdavač :
505 Games
Datum Izlaska :
24.07.2025.
Žanr :
RPG
Akcija
Otvoreni Svet
Souls-like
Platforma :
PC
PlayStation
Xbox
Cena :
49,99
Kopiju Obezbedio :
HFG Tim
Još jedan souls-like? Baš da vidimo kakav je.
WUCHANG: Fallen Feathers
Platforma :
PC
PlayStation
Xbox
Cena :
49,99
dinara
Obezbedio:
HFG Tim
Još jedan souls-like? Baš da vidimo kakav je.

WUCHANG: Fallen Feathers

September 27, 2025

Došla nam je još jedna souls-like igra i to opet od kineskog studija. Iskreno, s'obzirom na to da nam developeri nisu baš poznati, očekivanja su bila prilično niska. Ali onda nas je Wuchang: Fallen Feathers iznenadila. Od atmosfere, preko borbe, pa sve do vizuelnog stila, ova igra ima šta da pokaže. U nastavku donosimo naše utiske o naslovu koji možda niste očekivali, ali koji biste definitivno mogli poželeti da odigrate ako ste fan ovakvih igara.

Wuchang vizuelno ne pokušava da impresionira sirovim tehničkim detaljima već se oslanja na snažan umetnički pravac. Uprkos manjim grafičkim propustima poput tekstura niže rezolucije koje se povremeno javljaju, celokupni utisak ostaje izuzetno upečatljiv zahvaljujući jedinstvenom stilu inspirisanom kineskom mitologijom. Boss borbe su naročito vizuelno spektakularne, što dodatno doprinosi atmosferi i jačini sveta koji igra gradi.

Naracija u Wuchangu se ne servira igraču direktno, već se otkriva postepeno, na način sličan FromSoftware igrama. Priča je skrivena u okruženju, opisima predmeta i dijalozima sa sporednim likovima. Protagonistkinja, Wuchang pati od misteriozne bolesti zvane Feathering, a kroz igru pokušava da pronađe lek i istovremeno otkrije detalje o sopstvenoj prošlosti. Nažalost, njen lik ne ostavlja snažan utisak jer ne govori i nema izražen karakter, pa je teško povezati se s'njom.

Borba je jedan od najjačih segmenata igre. Deluje gotovo tako elegantno, naročito kada se savlada mehanika savršenog izbegavanja koje otvara priliku za snažne kontranapade. Svako oružje, iako donekle ograničeno, ima svoju jedinstvenu funkciju, a nadograđuju se cele klase oružja. Sistem veština omogućava igraču da prilagodi stil igre, pa čak i da ga u potpunosti promeni u bilo kom trenutku pomoću resetovanja. Boss borbe su vizuelno impresivne i uzbudljive, iako ponekad nešto lakše nego što bi ljubitelji žanra očekivali ili su možda jednostavno bolje dizajnirane? Ipak, meni lično su znale da budu i preteške

Gameplay u Wuchangu donosi prepoznatljiv soulslike osećaj, s jasno povezanim svetom bez učitavanja između zona. Struktura je uglavnom linearna, ali postoji nekoliko korisnih sporednih puteva i prečica koje podstiču istraživanje. Igra nagrađuje pažljivo i taktičko igranje. Međutim, nekim igračima, pa i meni lično, tempo igre može delovati nešto sporije u poređenju sa poznatijim predstavnicima žanra. Poseban problem predstavlja činjenica da igra ne omogućava pauzu, čak i dok ste u meniju, igra se nastavlja, što dodatno pojačava tenziju. Nakon smrti, povratak do boss arene ume da bude frustrirajuć i pomalo nepotreban.

Kao celina, Wuchang uspeva da se izdvoji u već prenatrpanom "soulslike" žanru zahvaljujući kombinaciji borbenog sistema, dizajna sveta i upečatljive estetike. Sve komponente igre deluju usklađeno, što je izuzetno pohvalno s obzirom na to da iza nje stoji manje iskusan studio. Soulslike žanr sa kineskom tematikom možda deluje kao niša posebno, ali igra uspeva da se izdigne na nivo kvalitetnih naslova tog tipa.

Tehnički gledano, Wuchang ima i svetlih i tamnih tačaka. Optimizacija jeste malo upitna, ali igra generalno radi stabilno. Ipak, interfejs zna da bude zbunjujuć i pretrpan, što može otežati snalaženje. Nedostatak online opcija takođe može zasmetati nekima, naročito fanovima koji su navikli na aspekte kao što su pomoć drugih igrača.

Zvuk u Wuchangu igra ključnu ulogu u stvaranju atmosfere. Dizajn zvuka u borbama je precizan i dopunjuje vizuelni prikaz, naročito u boss borbama gde svaki udarac i svaki pokret zvuče upečatljivo. Ambijentalni zvuci dodatno produbljuju utisak sveta, i iako muzika nije uvek dominantna, zna da se istakne u ključnim trenucima.

Ovde dolazimo do možda i najsubjektivnijeg dela, da li je igra zabavna? I da i ne. Zavisi koliko imate živaca. Meni je gotovo sve bilo zabavno dok nisam došao do boss borbi koje su mi oduzimale previše vremena i frustrirale me. Ali, ako ste ljubitelj izazova i imate strpljenja, uživaćete u svakom segmentu. Wuchang definitivno pruža ono što fanovi očekuju, ali očekivano nije za svakoga.

Wuchang: Fallen Feathers je punokrvni soulslike naslov s autentičnom atmosferom, intrigantnim svetom i borbenim sistemom koji nagrađuje preciznost i promišljenost. Iako ima tehničkih nedostataka i poneku dizajnersku nelogičnost, celokupno iskustvo je pozitivno. Igra uspeva da izgradi sopstveni identitet u okviru poznate formule, i to zaslužuje poštovanje. Da li sam možda velikodušan jer nisam završio celu igru? Možda. Ali iskreno, ono što sam do sada video i doživeo me je uverilo da je data ocena sasvim opravdana.

Andrija Ćirić
Iza recenzija stoji neko ko ne igra igre već ih proživljava, bilo linearne ili open world, važno je da me teleportuju u neki drugi svet. Ne igram MMO/RPG i strategije, takođe me nemojte zvati ni u partiju LOL-a. Volim mačke. 🙂
Slušate li recenzente?
NAJBOLJE IGRE U 12. MESECU 2025. GODINE
PlayStation 5 slavi 5 godina!